Det er utroligt nemt. Udfyld blot dine oplysninger på vores tilmeldingsside. Vi sender dig et link til ansøgningsskemaet, hvor du kan bekræfte dit medlemsskab.
Koster det noget at tilmelde sig mitpanel.dk?Det er gratis at tilmelde sig vores panel, og du kan til enhver tid melde dig ud. Du skal dog have en e-mail-adresse for at modtage invitationer til at deltage i spørgeundersøgelser, og du skal have adgang til internettet for at deltage i vores spørgeundersøgelser.
Kan jeg tilmelde mig mitpanel.dk, hvis jeg bor uden for Danmark?Nej, medlemskab af vores internetpanel er desværre kun muligt for bosiddende i Danmark.
Hvad sker der efter min tilmelding?Vi sender dig en e-mail for at byde dig velkommen til mitpanel.dk. Derefter kontakter vi dig periodisk via e-mail for at invitere dig til at deltage i en spørgeundersøgelse. E-mailen indeholder alle de informationer, du behøver for at deltage, inklusive webadressen til spørgeundersøgelsen. Når du har gennemført undersøgelsen, optjener du point og deltager desuden i vores lodtrækning hver 3. måned.
Vi behøver personlige oplysninger om dig for at kunne sende målrettede invitationer til dig, til at lade SSI fortolke undersøgelsesresultater bedre og til at lade SSI kommunikere med dig om dit panelmedlemsskab og deltagelse i undersøgelser. Der henvises til vores Persondatapolitik for yderligere oplysninger.
Hvem kan jeg tale med vedrørende beskyttelse af personlige oplysninger?Der er et link til vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger nederst på de fleste af siderne på webstedet mitpanel.dk, herunder denne side. Du kan finde kontaktoplysningerne ved at se vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger.
Får jeg tilsendt e-mails med reklamer for andre produkter og serviceydelser, hvis jeg bliver medlem af mitpanel.dk?Nej. Vi sælger og udleverer ikke vores medlemmers kontaktoplysninger, og vi har ingen reklamer på webstedet. Vi forsøger under ingen omstændigheder at sælge dig et produkt eller en serviceydelse, og virksomheder, der benytter vores serviceydelser, har ikke direkte adgang til dine oplysninger.
Virksomheder, regeringer, offentlige instanser og lignende organisationer er interesseret i meninger og holdninger blandt de mennesker, som benytter deres produkter og tjenester. Jo mere de ved om, hvad eksisterende og potentielle kunder, borgere og forbrugere mener, desto nemmere er det for dem at forbedre og tilpasse det, de leverer.
Hvor ofte bliver jeg bedt om at deltage i spørgeundersøgelser?Vi sender regelmæssigt invitationer til spørgeundersøgelser, men kan ikke sige til hvem, eller hvornår man som medlem modtager invitationer, da alle vores spørgeundersøgelser er skræddersyet og baseret på den enkelte kundes mål med sin spørgeundersøgelse. Afhængig af din profil kan vi bede dig deltage i spørgeundersøgelser flere eller færre gange end en gang om måneden. Derfor beder vi dig om at holde din profil opdateret bedst muligt. Bemærk, at nogle firewalls kan blokere vores invitationer til spørgeundersøgelser (se spørgsmålet: "Jeg lader ikke til at modtage mange invitationer til at deltage i spørgeundersøgelser. Hvorfor?").
Emblemer tildeles medlemmer, der aktiverer deres konti, fortsætter med at deltage i spørgeundersøgelser regelmæssigt, udfylder deres undersøgelsesprofil og indløser belønninger.
Der er fem niveauer: Bronze til begyndere, Sølv, Guld, Platin og vores højeste niveau, Diamant.
På hvert niveau tildeles du et emblem for din aktivitet.
Medlemsniveauet er relateret til aspekter af dit medlemskab, med fokus på aktiviteter som at deltage i spørgeundersøgelser og indløse belønninger.
Hvordan kommer jeg et niveau op?Du stiger i niveau ved at låse op for alle tilgængelige præstationer på dit nuværende niveau inden for en periode på 365 dage. Hvis du f.eks. er Bronze-medlem, skal du opfylde alle tilgængelige kriterier vedrørende dit Bronze-medlemskab for at kunne blive Sølv-medlem.
Du kan opnå emblemer til forskellige niveauer over dit eget. Hvis du f.eks. har udfyldt 100 % af din undersøgelsesprofil, får du et Platin-emblem for den sektion – men du kan ikke nå Diamant-niveau, før du har opnået alle emblemer inden for Platin.
Hvad er et Bronze-medlem?Bronze-medlemmer er dem, der lige er startet. For at nå Bronze-status er alt du skal gøre at tilmelde dig og aktivere din konto.
Hvad er et Sølv-medlem?Sølv er det første trin på stigen.
For at nå Sølv-status skal du:
Guld-medlemmer deltager regelmæssigt i spørgeundersøgelser.
For at nå Guld-status skal du:
Platin-medlemmer er aktive medlemmer, der deltager regelmæssigt i spørgeundersøgelser og næsten har udfyldt deres undersøgelsesprofil.
For at nå Platin-status skal du:
Diamant-medlemmerne har nået det højeste niveau. De har en komplet undersøgelsesprofil, har gennemført 50 spørgeundersøgelser (eller flere) og opretholder en regelmæssig spørgeundersøgelsesaktivitet.
For at nå Diamant-status skal du:
For at bevare din emblemstatus skal du sikre dig, at du fortsætter med at deltage i spørgeundersøgelser regelmæssigt – mindst én gang om ugen. Hvis du ikke opretholder din undersøgelsesaktivitet, vil dit emblem for at deltage i spørgeundersøgelser flere uger i træk (en, to, tre eller fire uger) gå tabt, og så rykker du et niveau ned.
På samme måde skal du holde din undersøgelsesprofil opdateret – nogle sektioner udløber over tid, såsom teknologi, elektronik og gadgets og biler – så hvis du ser din profil falde i procent, siden du sidst loggede ind, skal du vende tilbage og udfylde alle sektioner i din undersøgelsesprofil, der er mindre end 100 % fuldført.